14 nov. 2008

höstsemester med Mårran



















Vi har spenderat några välförtjänta semesterdagar i Haverdal.
Mys på hög nivå med prison break (jag tror jag är kär på riktigt,
Moa med, så det blir lite av en fajt), godis, en Moa på gitarr med
Om Du Lämnar Mig Nu, ipoden med sorgliga låtar, regn och rusk,
långa blåsiga promenader (!) och veg-korv. Många bra samtal.
Det har varit underbart.

Vi lyckades dock vända på dygnet ganska bra så när jag kom hem
till mannen som sov 21.00 så låg jag jämte och tänkte på fred
åkerström i fem timmar. Jag är helt med på vad han menar.

Nu är det morgon och oväntat frukostbesök. Borde duscha, borde
jag gjort igår, borde damma, sätta upp tvätttid och...
Huseby nästa!

upd.
så nu har jag adressändrat och hängt upp julstjärnan med.

1 kommentar:

Anonym sa...

SIRI JAG SAKNAR DIG!!!
Har inte hort av dig pa evigheter. Hur ar det? Talk to me woman!
MassA lovin till dig!