5 nov. 2008

landet dag och natt

xylocain - -
du är så fin
jag kommer ihåg att anna och jag sjöng det på somrarna när
jag fick för svåra myggbett. det var hon som kom på det
medans jag donade med benen.
xylocain - -
du är så fin
(jag önskar anna läste min blogg så att åtminstone någon
förstod, och inte tycker jag är helt störd)
fina barndomsminnen som jag bara kom att tänka på för jag
tipsade mannen om den fantastiska salvan och sen rev jag
upp läppen och behövde den jag med. så nu sitter vi här,
bedövade läppar. båda två.

jag trivs bra. tapeterna tilltalar mig.
myser runt i nyinköpta långkalsonger från city gross och
min dalakofta. känner mig inte frisk men jag vet inte längre
vad det är. vilket fall som helst, imon ska jag in till stan och
hem helt enkelt, christian kommer till småland, närmare
bestämt nydala. det blir trevligt, whining and dining baby
haha. lördag blir nog också trevligt då mårran har utlovat
middag vid åtta, prison break och att få spoona med henne
natten lång. sen söndag åter till mannen, quick stop, sen
mårran och jag och proggrummet, prisonbreak och halmstad!
I fyra hela dagar. Det blir fint, fortfarande problem med att
hitta transport dit dock. Hm, hm.
Dessutom kommer hon tvinga mig på långa promenader.
Well, det kan ju inte skada. Men det kommer trötta ut mig.
Mysigt.

Sen återstår bara Huseby nästa fredag med mårran, maggan,
mannen och åldermannen. Efter det tror jag att jul/
vinterkänslan infinner sig totalt och jag kommer eventuellt
(högst troligen) börja pynta smått maniskt. På ett fint och classy
sätt givetvis. Surdegsbröd och rökt ål!
- Vi går mot bättre tider people.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej honey, ville bara säga att jag faktiskt börjat läsa din blogg tro det eller ej och att jag också kommer ihåg dessa fina barndomsminnen. xylocain är trots allt one of gods blessings ;) puss

Christian Rydberg sa...

bättre tider???????????????? huseby är ju för övrigt kompakt ångest, blivit dittvingad av båda mina föräldrar, allt är så perfekt och så jävla juligt. det känner jag fan inte för i år. vill bara ha sommar igen. aja siri nu sticker jag till dig.