22 nov. 2008

dagen då det flyttades

ska det bli, i teorin.
för tillfället sover mannen som sa att vi skulle upp vid
sju och börja fixa och dona medans jag oväntat nog är
helt färdig, redbull i handen och ready to go. jag har iaf
gjort kaffe till han.
jag är sugen på att gå på stan faktiskt. sugen på att bry
mig lite om the looks. jag glömmer det i perioder, vilket
är helt okej. men jag tycker ändå det är kul att pyssla
lite så jag ska nog minsann gå och köpa mig lite nya kläder
nästa vecka. blåbyxor på granngården till exempel.
jag har fortfarande inga byxor, inte haft sen jag kom hem
från resan. så går det när man expands a bit.

ikväll ska vi göra laktosfri, vegetarisk lasagne till våra
flyttmänniskor. det blir trevligt hoppas jag.

men nu måste jag nog göra någonting för att komma iväg,
sängen kommer ta en massa energi att montera ner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas flytten gatt bra honey!
Love