27 nov. 2008

en mycket bra dag

vaknade något motvilligt följt av lunch på stan med mannen
och hans mamma. siehr gut. eller nåt.
sen råkade jag i ett flur av göra-av-med-75%-av-lönen-innan
den-första köpa en galen leopardklänning, hårfärg, benvärmare,
julgardiner och en fin ram där cbc+sc ska förevigas i troligen
förnedrande former.
sen fick jag skratta lite med maggan och skrämde slag på henne
med detta prat om barn. skrämmer slag på mig själv ibland,
mest för att jag är så odiciplinerad och känner att just precis nu
känns sådär bra.
sen åkte mannen och jag och fixade hem sängen från nydala.
jag tror vi båda laddat/fasat en del då vi trodde det skulle ta
timmar men.., heil ikea, det tog bara tjugo minuter.

Så, nu här hemma och jag alldeles själv satt upp sängen, bäddat
och gjort fint i förberedelse för min och Moas premiärnatt imorgon.
Jag har satt upp julgardinerna och sitter med färgen i håret.
Dessutom kollade vi på the office och det är fan oslagbart.

Inga kommentarer: