2 jan. 2009

nytt år och bra tider komma skall





Idag har Anna och Maggan varit och hälsat på mig,
mannen och djuren. Det var mycket trevligt och vi
startade med en längre tid på isen, en promenad 
helt enkelt, Moa skulle varit stolt över mig, två timmar
var vi minsann ute. Moa var tyvärr hemma och hade ont
och var dessutom tvungen att städa, fruktansvärt öde.

Elsa ligger i mitt knä nu i soffan, egentligen första gången
sen hon kom hit som hon skuttade hit frivilligt förbi hunden
så nu myser vi minsann! Det är lite petting-zoo här hemma.

Imorgon kommer Malin, Henrik, Axel, Sylvia och pappa.
Det blir qourn wok och jag hoppas mannens migrän är borta då.
Nu ska jag leta upp Union State.
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄR stolt över dig.. och saknar dig så jag blir tokig typ!
PUss!

Anonym sa...

Så fina ni är!
Hoppas ni har det härligt i vintern!