13 juli 2008

Öland Roots 08






Fint var det även om det självklart hände en del,
vilket såklart hör till. Jag hade det bra hela tiden
iaf. Jag hade en tältmän och värma mig på, jag
försonades med en barndomskompis, jag umgicks
med två av mina exs flickvänner lite till deras förtret
men vi brudar hade roligt. Män är lättskrämda.
Bröst jämfördes friskt i gången, och jag träffade
världens mysigaste och underligt kloka man som värmde
min händer och skrattade på ett roligt sätt. Hade en underbar
hund i granntältet. Jag fick min beskärda del av barn när Fliserydarna
kom till oss. Underbar indisk mat och jag snubblade på rötterna.
Passade på att fylleringa och nykter-ringa friskt. Ganska pinsamt
men jag tror man överlevde faktiskt.
Och nu ska jag tydligen flytta till Norge som alla
andra, eller?

Inga kommentarer: