1 apr. 2008

söstra mi och söndagen som glömdes av alla (happy rain)




så kom jag äntligen fram till göteborg
(efter att ha gråtit i hässleholm, pratat engelska med
konduktören i panik och trott att jag för alltid skulle fastna
i skåndelandet.) Men, det var syster och hm jao, dekadens?
Lite vin, butter chicken! haha bara för mig kändes det som.
Det var väldigt hysteriskt och Malin var väldigt bakfull och
vi skrattade åt allt men mest inget. Numera omnämnt som
söndagen som glömdes av gud och alla. men den var fin. och
det var balkong, Happy rain (Malin skaffade nytt paraply), vår
and all was well with the world.
Och det var skönt att prata och jag insåg verkligen hur glad
jag är över att jag har min syster som syster och inte någon
annan nöt. Tänk vad jobbigt?


jag tror jag är kär xavier rudd

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra syskon is the shit!