21 apr. 2008

jag försöker peppa mig själv lite

Jag är så himla trött av mina 24h pass.
Det är ju inte bara det att man ska jobba i 24h i sträck,
man blir ju slut dem följande 24h med. Blä.
Men jag antar att det kunde varit värre.
Det värsta med det hela är väl att jag tänker en massa
och just nu känns så mycket fel och jättejobbigt faktiskt
så jag försöker peppa mig med glass och lady saw etc,
det funkar ganska bra oftast...
http://www.youtube.com/watch?v=Mt79SNRzUfs

Så nu ska jag jobba tisdag till onsdag, och torsdag till fredag.
På fredag kommer 2/3 av CBC hemåt.
Det vore roligt om någon ville hitta på något på onsdag dag
kväll natt. Whatever..
Gud vad jag är desperat som utannonserar mina lediga stunder
på min blogg som ingen läser. Gaysus

1 kommentar:

Anonym sa...

I don't know about your other readers, dom må vara nobody's men det är INTE jag! Bara så du vet!
:-*