15 mars 2008

Kärlek och Småland, HEMMA

Hemma. Överraskningarnas Siri, hemma.
Vill nörda mig med massa lotr citat men beslutar att inte.
Lite sur över att comviq inte låter mig behålla mitt gamla
nummer for jag inte använt det på ett halvår, hur skulle jag
kunna ha gjort det då!? Well. Det blir kanske bra, lite nystart,
fast jag är ändå sur.
Okej, jag hänger upp mig på småsaker, kan verkligen inte förstå att
jag är hemma, i Växjö, Småland som jag har idealiserat där borta i
söderhavet.
Och det är så jävla kallt.
Och tydligen är det kris och jag måste jobba ikväll. Här är det inte mycket
tid för lugn och eftertanke.
Jag är hemma i alla fall, och jag har längtat Så efter er.
Så nu vill jag se er, krama er, höra er och bara va,
mer er.
Kärlek
-
-
-
Men jag saknar redan borta kanske lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.