6 maj 2007

I AM GOING SISTAH!

Beslutet har tagits, den som avgör det är du.. Nanana..
Oceania here we come! Det är ett tag tills vi åker,
det är inget långt tag. Det kommer vara vardag
fast inte här, jag kommer bli emo fundera över
meningen och gråta på grund av att jag får för mig
att jag egentligen alltid varit kär i helena, eller nåt.
Allting kommer vara väldigt långt ifrån och ibland
kommer jag vilja mörda dig my. Jag kommer se my
när jag vaknar, äter och jobbar. Det kommer vara
jobbigt att jobba och skyffla hästskit och allting kommer
vara dyrt och vi kommer äta rå fisk och ha pms på
en liten jävla ö med nästan högst luftfuktighet i världen,
lika bra att börja odla dreadsen.. Men, mitt i solbränna,
skoskav, insektsbett, hajar, tristess och havssnigelmat
så kommer jag kunna sitta (i en hydda av myggnät) och
kolla ut i havet på my som dyker. Och my kommer kunna
sitta (i en hydda av myggnät) och kolla på mig när jag försöker
klättra upp i dem gigantiska träden.
Jag älskar träd, jag älskar rötter.

Inga kommentarer: