7 feb. 2007

So, so. Här ser vi Maggan och My.
Råkade försova mig på något underligt sätt idag (friluftsdag) men misssade inte min klättring 08.30. och jag är väldigt nöjd med min prestation.. Jag brukar faktiskt tycka om att klättra men nu fan kändes det inget vidare. My och jag kände igen instruktören från någonstans, han såg ut att kunna platsa på säljeryd eller någon liknande stans, kan ha varit reggaen i bakgrunden med. Kanske inte den mest peppande musiken för klättring, but well.
Så nu har jag ringt till hm och ändrat lite beställningar och fick prata med en norska, som verkligen pratade norska och inget annat! Kändes så konstigt att jag förstod allting som hon sa, som om jag inte borde det egentligen. Men nu ska jag göra stenhårt på mitt projektarbete, jag älskar det verkligen men kommer mig liksom inte till att reda ut det. Som så mycket annat. Oj, vad jag är sån idag.
Hatar telefonkörer och när människor överhuvudtaget inte svarar.

Inga kommentarer: