6 feb. 2007

Okej. det största dilemmat just nu. det här med madonna-whore-complex, utan att vilja ha några kommenterer på det här så känner jag att en del tänker mig mer som the whore (ni bör vara insatta i teorin, för det handlar trots allt inte om sex/prostitution eller så, utan ja, förhållanden). jag vill gå tillbaka till att vara söt, allvarlig och underbar. jag är det ibland men oftast är jag mest spexig. jag vill längta efter allt det där som är viktigt för mig, får, landet, varsin rad i grönsakslandet till mina åtta ungar och emanuel och massa människor i mitt hus, det är ju det jag vill ha. inte alltid vitt hår, leopard och allt det där som är tillfälligt hela tiden. ska förklara mer och bättre en vacker dag, men;
jag vill visa vem många vet att jag är. -vem älskar dig när jag farit till landet

Inga kommentarer: