13 juni 2009

min ytterst dåliga dag och samvete

jag är så himla trött nu så jag orkar inte berätta alla
hemska saker som hänt i någon större utsträckning,
men jag var asnära att köra på en fullvuxen älg, repade
bilen, sen åkte min nya lampa av släpet (mitt fel) och
bilen bakom körde över den, har dessutom burit ett 
badkar, kört för mycket bil för tidigt på morgonen
utan mat och hela tiden känt mig dålig för jag har 
verkligen känt att jag inte kommer orka gå ut.
och inte bara för att jag inte orkar och så är det,
utan känt att folk kommer tro att jag ljög om att jag
ville gå ut och hela tiden planerat att egentligen
inte göra det osv. det känns faktiskt som folk tror det
lite. för jag har varit väldigt dålig på att komma igång
den sista tiden.
men jag har faktiskt velat gå ut men jag är liksom helt
utpumpad, balong som snabbt pyst ut etc etc.

och mitt dåliga samvete går till alla men särskilt anna 
och helena. fast egentligen alla som tydligen peppat
sig själva med att jag ska med ut.
så när jag ringde helena och hon förstod fast såklart
ville att jag skulle med nyss fick jag så oerhört dåligt
samvete att jag grät till erik att nu måste jag nog åka
och överraska dom så dom kanske blir lite glada iaf.
men han sa att om jag gråter över en sån sak så är 
jag nog kanske inte riktigt i form för att gå ut.
vilket är väldigt sant.
så nu har jag dåligt samvete över att jag inte ens
överrasknings-kom för jag vet att alla hade blivit
så glada då ändå, och det fick dom inte bli.
fast det vet dom liksom inte om så, hm.
det känns inte bra det här iaf :(

1 kommentar:

Christian Rydberg sa...

det var ju inte sista kvällen på jorden och chansen dyker nog upp väldigt snart igen.