16 jan. 2009

I MISS NZ


Det gör jag verkligen. Blev ännu mer påminda av Heidis bilder
men nu kände jag det där resesuget eller vad man ska kalla det.
Jag saknar dom goda tiderna även om jag vet att det stunder jag
saknar som var så där perfekta, var få. Men så kollar jag mycket 
på flight of the conchords med och är lite allmänt kär i the kiwis.
Jag skiftar så mycket mellan att stadga mig (vilket jag är klar på
att jag vill med just mannen faktiskt) och skaffa fler djur och barn
och potatisåkrar och sen ha något äventyrligt att ut och resa.
Ungefär som Sara och Stefan, resa under föräldraledigheten det
vore utmärkt. Det enda problemet (inte det enda okej, det kostar
en del också) är att min man är en hemmaman. Vilket jag älskar 
i alla stunder förutom dom när jag får reslust.
Så därför får helt enkelt folket ställa upp för mig! Jag vill bland
annat åka till Nepal en vacker dag, vem följer med mig och bär 
ungen på ryggen? 

Jag ser fram emot det.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag följer med men vi köper helt klart en packåsna till ungen.