24 juli 2008

på Unns begäran

Hejsan allihopa!
Nu ska jag blogga.

Senaste tiden har jag haft det bra även om jag idag till mitt stora förtret lyckades köpa en klänning, i all hast, som saknade ett av axelbanden. Självklart river jag av den där skitlappen i all min iver när jag kommer hem innan jag hinner upptäcka detta. Så nu måste jag tillbaka ner på stan imon och plead my case för dem där stroppiga brudarna i kassan.
Idag har jag även badat ute i det fria på helgö med Andreas och sen lyssnat på lite folkmusik men sen blev jag för hungrig och stressad. Så tog jag en nap, en till. Den första nappen idag efter att jag jobbat natt var ganska intressant. Det är så nämligen att jag är väldigt rädd för att jag snart ska krocka, jag har känt hur jag börjar slarva och har varit nära en sådär tre gånger, två med andreas och en med dotti. Det är nog helt enkelt så att jag blir okoncentrerad när jag har en passagerare med mig, och då gäller detta tydligen speciellt med karlar som jag känner. Very weird. Searching for the point.... Eh, jo. Drömde att jag körde bil med dotti och gasade järnet på en parkering och såg att en volvo beige metallic combi backade ut och inte såg mig men jag fortsatte framåt i säkert femtio på den lilla parkeringen och snuddade vi bilhelvetet. Hemska tanke. Sen skulle dotti och jag ha tröst-sex för jag blir alltid så stirrig och ledsen när jag nästan kört på någon iaf. Men ja, där var en massa folk och det blev några kyssar där sen så ringde alarmet.

Tyvärr, måste jag säga, så har jag också blivit totalt hooked på tradera under tiden jag har varit frånvarande från min blogg. Jag har blivit en såndär nörd som ställer alarm för budgivning och sån skit. But I love it. Jag har också gått upp lite i vikt, fylleringt en oskarshamnsbo pinsamt mycket utan bättre anledning än att säga hej, köpt nepalesiska tröjor på tyrolen, jobbat sovit jobbat sovit, varit på loft, lidit av min heartbreak och är ännu inte helt återställd.

Tack och hej för ikväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thank you baby! ^^
Jag saknar dig! Känns som att jag inte har träffat dig ordentligt på evigheter!

Anonym sa...

I feel you typ. Fan för hjärtesmärta!