12 juni 2008

jag orkar inte mer

I woulda like one of these mornings to wake up and find
your face on a pillow lying right next to mine
I woulda cut out the partying the smoking and the rum
and buss a extra wine and make we seed up a son
well everytime mi fantasize me see your lips me see your eyes
Your trigger finger do something a lef the rudegirl hypnotized
FOR YOU IT'S JUST A THING, JUST ANOTHER LITTLE FLING
BUT FOR ME THIS IS HEAVEN AND THE ANGEL DEM A SING

Fi buck you up inna public and cant even touch
It really fuck me up because me check fi you so much

I'm not starving for sex no, nah bawl out vex no
but the way how yuh flex really peak my interest yo
a you weh people see a no the you fa me loving
And the you weh deh with me go much deeper than skin
I dont know exactly what it is you're feeling
But I wish this was a permanent thing.

But when yuh play pon mi riddim and when me feel your base a swing
You lef me inna turmoil, you have mi head a spin
It really mek me sad fi haffi waste so much water,
I think the two o' we can mek a beautiful daughter

I SAY IT IS SUCH A PITY.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va talande. Det lät väldigt mycket som du/din situation.

Hjärtar dig baby!