5 maj 2008

det här har jag gjort på sistone

jag har jobbat mycket, som i mycket mycket. jag har haft, och har just nu, en intensiv hicka.
jag har pratat med och saknat att träffa emanuel.
jag har haft en del bra och glad intimitet.
jag har tänkt mycket på och fått bra hjälp av anna.

jag var förbi andreas på valborg och jag var inte direktpå humör,
så det var inte så mycket bra som kom ut av det.
fast jag var väldigt snygg

sen så har det varit mycket snusk på jobbet, ovanligt mycket.
-snusk- som i mina medarbetares sexstyrda humor.
unn har varit på åland och jag har börjat fundera över detta
land? område? stat?
så har jag myst med helena som gärna vill hjälpa mig
och christian som också gärna vill hjälpa mig.
christian som hellre slänger än dricker en gt.
så har jag (efter att ha jobbat natten) kört axel till ljungby,
till halkbanan. jag åkte in till ljungby en kort stund, till
lindex snarare och (jag skyller på att min syster Malin har
smittat mig) kollade på barnkläder med elefanter, apor och
ränder på. när jag hängt vid barnavdelningen mer en vad
en glans i förbifarten tar så blev jag lite nojjig. så jag la mig
istället på en grästmatta (i ljungby!) och sov i tre timmar.
classy

sen har jag varit med erik också. pratar inte så mycket om det.
vill nog kunna radera det en vacker dag om det ska vara så
fast det har varit väldigt fint och intressant där ute
(det kändes väldigt konstigt och lite fel att skriva allt det där.)
upd. jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om det,
hur jag ska konfrontera det. men nu är det försent,
jag raderar inte av princip.
och jag skyller allt irrationellt och allmänt avvikande beteende
på sömnbrist.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller hur man raderar inte! Eller jag raderar om jag inte hunnit publicera det ännu...då är det fritt fram. Men Publicerat är Publicerat!

Trevligt att träffa dig igår! Du ska få the latest update sen också!