28 mars 2008

damp, sex, hårmousse och farmor

Vi tar lite random ord från mitt liv idag som jag nu
intend att fundera på och kommentera mera.

Damp: Interessant syndrom, ta hand om, hjälpa, ha kul,
dennis, jesper lodén som nu när jag tänker mer är någon
jag ogillar vilket får mig att inse att jag använder ordet som
något slags skällsord, negativt laddat. damphund, jag får
daaaamp! - som i jag blir snart så irriterad/lider av så
stark tristess att jag vill hoppa och skrika. bilen har lite damp.

Sex: mycket sånt going on nuförtiden. såg film kille superlimmade
sig själv. dåligt, både film och företeelse. lagom. och stor. The girth!
fjärilskyssar, unn. erik. blä. namn, söderhavet. ålderskillnad,
folk som slickar en i örat, Not too much please. Jesse. Nej nu
förändrades sextankarna till kärlekstankar.

Hårmousse: mamma frågade om jag behövde någonting. jag
behövde (krävde, suktade, längtade) hårspray. hon kom hem för
tio minuter sen. jag fick hårmousse. jag tycker synd om henne.

Farmor: känns på något sätt elakt eller något att nämna henne i
samma inlägg som damp, sex och hårmousse. men farmor: hon
är sjuk. jag vet inte mycket. det är jobbigt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad att du börjat blogga igen! Det uppskattas speciellt nu när jag är hemma och inte riktigt kan hänga med på vad som händer i världen på samma vis som man är van vid. Men nu kan jag iaf kika in i någon annans liv och därmed få lite utsikt över världen. Eller nått sånt. ^^
It's nice to have you back babe!

Fint att jag omnämns i sex-delen av blogginlägget. Jag fattar ju varför jag står med, despite not having slept with you...men ja...det känns bra!

Kärlek till dig!