3 aug. 2007

jag ska följa unns exempel och blogga loss!
den här veckan har jag blivit kallad surfitta och
kommunalkärring. jag älskar mitt jobb. jag har iofs
bakat rulltårta och ätit taimat också. konstigt hur
allt gott kretsar kring mat.
anyhow, ikväll så ska vi ut och get sloshed tydligen,
tror det var jag som fick idén (bara jag, såklart) men
nu har det eskalerat och det känns som om hela växjö
faktiskt ska ut.
mest oväntade idag måste varit att springa på ljungby-
kalle på maxi med hans nya tjej och han var jätteobekväm
och mer eller mindre sprang iväg haha.
så nu ska jag fortsätta flytta ut dem sista av mina saker,
så, välkommen att husera mig anytime. det känns kalt
med bara en madrass.

1 kommentar:

Anonym sa...

And sloshed vi blev, eller i alla fall jag. Jag minns inget av vad som hände mellan tolv och fyra. Jag vet att min väska kom bort, men den är lokaliserad nu. Som tur är.
Hade du kul igår?