1 maj 2007

kärlek, fanor och pom-poms

- första maj -
en fin dag idag. kroppen har inte riktigt hängt med mig
och jag har oroat mig lite över olle men annars jävlar.
en väldigt fin dag. fina bilder bland annat på fina barn som
hängde med mig till och från hela dagen. tänkte ta med ett
av dem men det kändes lite konstigt att hänga ut kidsen
(om någon annan känner något liknande så let me know and
I will make it go away. quite immediately)
så var det en massa snälla crustare och övriga stiliga män
vilket får mig att sakna att vi inte har sånt i växjö nu. för även
om det är vad det är så är det jävligt mycket bättre än mycket annat.
och så tenderar brudarna att vara jävligt heta.
jag tappar poängen, vet inte om jag hade någon.
men wtf, fira fanorna och vifta pom-pomsen,
jag hoppas på mer kärlek.
glad första maj

Inga kommentarer: