29 maj 2007

Idag vaknade jag upp och kollade mig i spegeln, det står HOT MAMA
över hela min hals. Jag börjar kolla över min kropp, på min ena arm
simmar en spermie mot vad jag antar symboliserar ett ägg.

På andra armen har jag ett crew-märke och jämte det en grön fyrkant,
jag kommer ihåg att mattias sa att den symboliserar logiken.
det finns blod på min ena tutte och jag minns att jag fick en smäll
av mattias, kommer dock inte inte ihåg varför. jag har lite ont i ena
örat och minns att någon i dansen slet av mitt ena öronhänge som
nu är försvunnet.
jag tar mig en titt på min tröja, gårdagens biljett. allra längst upp

vid halsen står det CBC + jBC lika med ett hjärta, till höger om det;
douglas hjärta utropstecken. mitt fram på skiten står det
'jag är så CAUGHT'. Allt detta minns jag, och mycket mer.
men det intessanta är baksidan..., 'knulla mig om jag har fel
men du vil hångla' tätt följt av ett hakkors, 'siri vill mörda bönder'
'BLESSINGS FROM YOUR PRIEST' 'black power,
black panther' 'jag älskar dig' 'bakifrån' 'CBC + SBC'
'INGEN CIGG, INGET LIGG' och en väl placerad mus med

tillhörande text 'happy mouse'.
det finns många kärleksbudskap också ska jag tillägga..

så ja, jag fanns mitt ibland dem där skräniga på stan.

fastän sånna där ramsor är det värsta jag vet och jag
skämdes fram till en viss gräns. och om inte det här
var back-to-fifteen-tema så vet jag inte vad, trodde
faktiskt inte folk var kapabla till att tönta runt så pass
these days. men, men.

nämnde jag att jag inte kunde stödja på högerfoten
när jag vaknade?
---


sen så körde my och jag och uträttade lite ärenden och
körde förbi andreas som sa att det såg ut som om jag hade
testat på strypsex, lovely.
sen pizza! (jag mår illa)

idag hade jag ett samtal med någon som funnits där

länge och egentligen inte kommer att finnas där mer.
det kändes sorgligt. jag ville krama henne

Inga kommentarer: