17 apr. 2007

Igår var en så himla bra dag. Jag fick skapa som jag ville
och på det sätt jag gör när jag verkligen har lust. Och det kändes bra.
Sen var det retorik och ledighet, sol och tårta. Det var Boris, Hedvig,
Anna och Helena vid sjön och alla mådde bra. Samtidigt.
Sen var det riktigt god mat och ett tag och nya gilmore girls- avsnitt.
Så är jag så glad att allting är på ett bättre sätt nu.
Men bäst utav allt; OMPEN IS BACK!

Sen var det overkligt konstigt för jag överhörde mamma gråta till Axel

att jag var en av de tre faktorer som gjort henne deprimerad

och att det nu kändes hårt för henne om Axel också skulle bli som jag.

Det är alltid konstigt när någon sätter ord på det.

Men trots allt var dagen så jävla bra, jag är ingen whiner
och jag tänker inte ens på sånt längre. Oh happy day-

Inga kommentarer: