27 juli 2007

med folket

i säljeryd och korrö.
säljeryd var trevligt som alltid och
det känns alltid som något slags extended
family life. josef och midas var otroligt bra
och anton hade samma utstrålning som alltid.
så åkte jag och moa till korrö igår och blev kära
i allt utom myggen som lyckades med sin onda
plan att få mig att svullna upp totalt så jag fick
överdosera korstisonsalvor väl hemma. men
folket var underbart där som i säljeryd, fast det
var mer stillsamt vackert. och slängpolska.
när jag kommer hem ska moa och jag gå folkdans-
kurs för att kunna komma tillbaka nästa år och
kick ass. haha. andreas is going down!

nu åker jag till göteborg för att slappna av och sova.
hemma söndag eftermiddag tror jag.
fira anna lite, sova lite med min kära syster och
köpa världens smidigaste myggnät.
brukar alltid tänka på


och dagen vaknar med grus och smolk
och torg och gator är tomma
det finns en kärlek för fattigt folk
som ska få öknar att blomma

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter sweet!
Hjärta