13 juli 2007

anna, gammal och grå

Så nu är det bara Maggan kvar i år iaf.
Anna har fyllt år, jag försökte skapa lite
åldersnojjor men det var inte riktigt någon
som var med mig.. Och nu har hon åkt till
far sin så vi får inte se henne på en vecka. Blä.
Men sen ska det firas iaf!
Själv spenderar jag mina dagar regnblöt i
skogen, på idylliska marknader eller desperat
grillandes korv. På kvällarna kollar jag på hemma-
gjord porr och andra galna filmer (ej porr!) starring
Olle sjungandes (i huvud-axlar-melodin) 'visa
muttan får du glass, får du glass'. Det var
faktiskt det sjukaste jag någonsin hört.
Och eftersom Öland Roots gav upp om mig
så har jag bytt ut det mot att spendera mer tid
i Kunninge. Vilket jag ser fram emot! Kanske kan
jag också lyckas fixa Harry Potter på söndag.
Trots allt detta har jag så mycket tid,
som bara finns där.

1 kommentar:

Anonym sa...

thanks for the lovely pic hun'. det är alltid en fröjd att se den. haha pous pous