2 juli 2007




Jag är ganska trött nu, jobbar mycket
men det är ändå okej. Lyssnar mycket
på country, tröttsamt men ändå okej.
Alla har åkt ifrån mig och så, but I guess
it's ok. Köpte biljetten auckland - tonga
igår. Första dagen med caféet idag,
kassan förvirrade mig och änmer gjorde
posten. Jag saknar två personer så mkt.
Fan mattias eller du kommer aldrig hem,
men det är väl okej.

Men det finns ju alltid bra saker, som

sol idag, country, tonga, lotr, oc, mord-

komissionen, viva piñata, kyckling, grilla,

prata med jan i ösregn och framför allt (always);

finns det plats för en neger?






1 kommentar:

Anonym sa...

Hello Siri!
Verkar som om ni hade en trevlig midsommar, det ser iaf ut som det på bilderna.
Would be nice to get together sometime! Har ju inte ditt nummer längre, men du kanske har mitt? ^_~
Love